Phone call icon
infoliin 07:00 – 23:00 +372 643 4142
Leiunurk

Bussi tellimine

Et saaksime teha hinnapakkumise bussi tellimiseks, palume täita juuresolev hinnapäringu ankeet. Bussidega saate lähemalt tutvuda kerides alla poole või vajutades siia.

Lisainfo saamiseks helistage telefonil +372 643 4122 või saatke päring e-posti aadressile: tellimine@tlt.ee

Tellimuse palume esitada 3-5 tööpäeva varem.

Bussi tellimise ankeet

Tellitavate busside veerem

Man Lion´s City A78

Madalapõhjaline linnabuss on 12 meetrit pikk, 2,5 meetrit lai ja 2,98 meetrit kõrge linnabuss. Bussis on 55 seisu- ja 30 istekohta. Keskkonnasõbralik buss on varustatud 213 kW ehk 285 hobujõulise diiselmootoriga, mille heitme-normiks on EURO V, kuid mis vastab ka EEV (Enhanced Environmentally Friendly Vehicle – eriti keskkonnasõbralik sõiduk) nõuetele. Busside heitgaaside vastavus tugevdatud EEV normidele saavutatakse mehaanilisel teel. Bussidel on 6-käiguline ZF Ecolife automaat-käigukast koos integreeritud retarderiga, topeltklaasaknad ja Põhjamaades kasutamiseks mõeldud salongi kütte- ning ventilatsioonisüsteem. Buss on varustatud küljekallutus-funktsiooniga ja omab ratastooliga sisenemiseks metallrampi. Tallinnas hakkasid sõitma alates 2013. aastast.

Liigendbuss MAN Lion`s City GL / A40

Liigendbuss MAN Lion´s City GL /A40/ on 18,75 meetrit pikk, 2,5 meetrit lai ja 2,98 meetrit kõrge linnabuss. Bussis on kokku 166 sõitjakohta, neist 122 seisu- ja 44 istekohta. Keskkonnasõbralik buss on varustatud 235 kW ehk 320 hobujõulise diiselmootoriga, mille heitme-normiks on EURO V, kuid mis vastab ka EEV (Enhanced Environmentally Friendly Vehicle – eriti keskkonnasõbralik sõiduk) nõuetele. Busside heitgaaside vastavus tugevdatud EEV normidele saavutatakse mehaanilisel teel ilma AdBlue® lisanditeta. Esimesed EURO V liigendbussid Tallinnas. Bussidel on 6-käiguline ZF Ecolife automaat-käigukast koos integreeritud retarderiga, topeltklaasaknad ja Põhjamaades kasutamiseks mõeldud tõhus salongi kütte- ning ventilatsioonisüsteem. Buss on varustatud küljekallutus-funktsiooniga ja omab ratastooliga sisenemiseks metallrampi. Tallinnas hakkasid sõitma alates 2013. aastast.

Volvo 7900 Hybrid

Madalapõhjaline linnabuss on 12 meetrit pikk, 2,55 meetrit lai ja 3,27 meetrit kõrge linnabuss. Bussis on 50 seisu- ja 35 istekohta. Keskkonnasõbralik buss on varustatud 177 kW ehk 237 hobujõulise mootoriga, mis töötab koos elektrimootoriga liikumisel laetavate akudega, vähendades kütusevajadust kuni 30% ning minimeerides õhusaastet. Bussidel on 6-käiguline automaat-käigukast koos integreeritud retarderiga, topeltklaasaknad ja Põhjamaades kasutamiseks mõeldud salongi kütte- ning ventilatsioonisüsteem. Buss on varustatud küljekallutus-funktsiooniga ja omab ratastooliga sisenemiseks metallrampi. Tallinnas hakkasid hübriidid sõitma alates 2015. aastast.

Scania K 270 UB4X2LB

2-teljeline madala põrandaga linnabuss, valmistatud 2007. aastal Poolas Scania bussitehases. Buss on alumiiniumist kerega, pikkus 11,96 m; laius 2,55 m; kõrgus 3,30 m. Uste arv 3, esimese ja teise ukse juures ei ole sisenemisel astmeid. Istekohti 31, seisukohti 57. Euro 4 nõuetele vastav turbodiiselmootor DC 917 270 hp, töömaht 8867 cm, võimsus 198 kW, 6-käiguline automaatkäigukast ZF 6HP 592C NBS, rehvid 275/70R22,5 ja tühikaal 11,8 tonni.

Buss on varustatud küljekallutusfunktsiooniga, 2. ukse juures asub kokkupandav metalltrapp. Bussil on kütusekulu jälgimiseks ja rikete diagnoosimiseks pardaarvuti. Külgaknad on toonitud topeltklaasidega ning kere külge liimitud; nendes asuvad õhutusaknad. Bussidel on salongi temperatuuri automaatne reguleerimissüsteem ja laes 2 õhutusluuki, millest esimene on elektriliselt juhitav. Buss on varustatud Mobitec LED süsteemi oranzi tooniga marsruuditabloodega, mis on hästi nähtavad ka ereda päikesega, samuti peatusi näitava elektroonilise tabloo ja automaatse peatuste teadustamise süteemiga, mida juhitakse GPS süsteemi baasil.

Scania CL94 UA6X2/2LB 300 Omnilink

Madala põrandaga 4-ukselised liigendbussid, valminud 2006. aasta kevadel Scania tehases Poolas. Esimesed madalapõhjalised liigend-bussid Tallinnas ja Eestis – esimesest ja teisest uksest sisenemisel puuduvad bussil astmed, mis muudab bussid paremini ligipääsetavamaks ning mugavamaks ratastooliga sõitjatele, lapsevankriga emadele ning kõigile liikumisraskustega inimestele. Teise ukse kõrval asub kokkupandav metalltrapp. Buss on varustatud küljekallutussüsteemiga, mis võimaldab külje langetada peatuse äärekiviga samale kõrgusele.

Pikkus 18 m; laius 2,55 m; istekohti 40, mahutavus kokku 140 sõitjat. Turbodiiselmootor 230 kW, 5-käiguline ZF automaatkäigukast. Bussil on pardaarvuti kütusekulu arvestamiseks ja jälgimiseks ning tehniliste rikete diagnoosimiseks. Külje- ja tagaaknad on kahekordsete toonitud klaasidega, kummalgi küljel avatavad õhuaknad. Bussides on sundventilatsioon koos värske õhu sissepuhumise ja kasutatud õhu välja-tõmbesüsteemiga. Kere on soojusisolatsiooniga, salongi seinte ääres paiknevad mootori jahutussüsteemiga ühendatud kütteradiaatorid ja neile lisaks elektripuhurid. Salongis on temperatuuri automaatse reguleerimise süsteem, mis hoiab etteantud temperatuuri. Nagu kõigil uuematel bussidel, on neil andurid, mis ei lase ustel sulguda, kui vahel on takistus; samuti blokeeringusüsteem, mis ei luba sõitma hakata lahtiste ustega. Kolmandal ja neljandal uksel on turvakaamera koos juhi juures asuva monitoriga, mis võimaldab jälgida salongis toimuvat.