Phone call icon
infoliin 07:00 – 23:00 +372 643 4142
Leiunurk

Trammiveerem

CAF Urbos tramm

  • Toodetud Hispaanias. Kasutusel alates 2015. aastast.
  • Pikkus: 31000 mm
  • Laius: 2300 mm
  • Tühimass: 48000 kg
  • Täismass: 64500 kg
  • Istekohti: 79
  • Seisukohti: 140
  • Uste arv: 5
  • Telgede arv: 8
  • Tippkiirus: 70 km/t
  • Toitepinge: 600 V
  • Veomootorite võimsus: 264 kW

Liigendtramm KT4

  • Toodeti  ČKD Tatra tehastes aastatel 1979 – 1990
  • Aastatel 1981 kuni 1990 võeti Tallinnas ekspluatatsiooni 73 uut trammi
  • Samatüübilisi kasutatud tramme osteti Saksamaalt:
    • 1996 aastal    9 tk (Gera)
    • 2004 aastal  10 tk (Cottbus, Gera)
    • 2006 aastal    7 tk (Frankfurt, Erfurt)
    • 2007-2013   31 tk (Erfurt) 
  • Pikkus 18110 mm
  • Laius 2200 mm
  • Kõrgus 3110 mm
  • Mahutavus 169 inimest (8 in/m²), sellest istekohti 36
  • Maksimaalne kiirus 65 km/h
  • Telgede arv 4
  • Veomootorid: TE022 4 tk à 40 kW
  • Tühimass 19800 kg
  • Registrimass 31400 kg

Liigendtramm KT6

  • Moderniseeritud veoajamiga (veomuundur IGBT transistoridel) ning madalapõrandalise keskosaga pikendatud tramm KT4.
  • Madalapõrandalised keskosad valmistati Saksamaal Mittenwaldes, veoajam moderniseeriti koostöös Tallinna Tehnikaülikooliga.
  • KT6-tüüpi tramme võeti kasutusele:
    • 2001 aastal 2 tk
    • 2004 aastal 10 tk
  • Pikkus 26770 mm
  • Laius 2200 mm
  • Kõrgus 3770 mm
  • Mahutavus 246 inimest (8 in./m²), sellest istekohti 55
  • Telgede arv 6
  • Veomootorid TE022 4 tk à 40 kW
  • Tühimass 27100 kg
  • Registrimass 43900 kg

Retrotramm

KT-4 baasil ehitas Kadrioru liinile mõeldud retrotrammid AS Ühinenud depood. 2017 oktoobris liinile läinud esimene retrotramm sai nime president Konstantin Pätsi järgi. Järgmised viis retrotrammi said nimed Johan Laidoneri, Julius Kuperjanovi, Jaan Poska, Jüri Vilmsi ja Ernst Jaaksoni järgi.

  • Pikkus: 18110 mm
  • Laius: 2180 mm
  • Tühimass:19800 tonni
  • Täismass: 31400 tonni
  • Istekohti: 33 +1 juht
  • Seisukohti: 136
  • Uste arv: 4
  • Telgede arv: 4
  • Kiirus: 60 km/t
  • Toitepinge: 600 V
  • Veomootorite võimsus: 4×45 kW

Eritrammid

Eritramm T-18, harjamistramm

  • Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1951 / 1967
  • Baasvagun: koostöös tehasega „Ilmarine“ 1951. a trammidepoos ehitatud reisitramm; 1967. a trammidepoos ümber ehitatud eritrammiks

Eritramm T-4, harjamis-lihvimistramm

  • Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1951 / 1997
  • Baasvagun: koostöös tehasega „Ilmarine“ 1951. a trammidepoos ehitatud reisitramm; 1997. a trammidepoos ümber ehitatud eritrammiks

Eritramm T-11, 1936. a trammi mudel

  • Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1953 / 1988
  • 1953. a reisitramm, 1988. aastal ümber ehitatud 1936. a kujundusse.

Eritramm T-7, manöövertramm

  • Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1963
  • Ehitatud trammidepoos 1963 a.

Eritramm T-8, harjamis-lihvimistramm

  • Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1965
  • Ehitatud trammidepoos 1965 a.

Eritramm T-31, kohviktramm

  • Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1965 / 1993
  • Baasvagun: tolleaegse Saksa DV Gotha tehastes 1965. a ehitatud reisijateveo liigendtramm G4; ümber ehitatud trammidepoos 1993. a.

Trammihaagis T-30, hobutramm

  • Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1988
  • Ehitatud trammidepoos 1988. a.

Trammihaagis T-23, kaablivanker

  • Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1974
  • Ehitatud trammidepoos 1974. a.

Eritramm T-24, kontaktvõrgu remonditramm

  • Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1957 / 1978
  • Baasvagun: tolleaegse Saksa DV Gotha tehastes 1957. a ehitatud reisijateveo tramm T57; ümber ehitatud trammidepoos 1978. a.