Tallinn trams today

Print

            Reconstruction of the 4th tramline
            History of Tallinn Tram
            125 years of Tallinn Tram
 

 

Articulated tram KT4
 

veerem_tramm_KT4_foto_tttk
 

    Toodeti  ČKD Tatra tehastes aastatel 1979 – 1990
    Aastatel 1981 kuni 1990 võeti Tallinnas ekspluatatsiooni 73 uut trammi
    Samatüübilisi kasutatud tramme osteti Saksamaalt:
       1996 aastal    9 tk (Gera)
       2004 aastal  10 tk (Cottbus, Gera)
       2006 aastal    7 tk (Frankfurt, Erfurt)
       2007-2013   31 tk (Erfurt) 
    Mahutavus 169 inimest (8 in/m²), sellest istekohti 36
    Maksimaalne kiirus 65 km/h
    Telgede arv 4
    Rööbastee laius 1067 mm
    Veomootorid: TE022 4 tk à 40 kW
    Tühimass 19800 kg
    Registrimass 31400 kg
    Gabariitmõõtmed:

      pikkus
18110 mm (ilma haakeseadmeteta)
      laius
2200 mm
      kõrgus
3110 mm (ilma vooluvõtturita)

Articulated tram KT6

Liigendtramm_KT6_5487

    Moderniseeritud veoajamiga (veomuundur IGBT transistoridel) ning
      madalapõrandalise keskosaga pikendatud tramm KT4.

    Madalapõrandalised keskosad valmistati Saksamaal Mittenwaldes,
     veoajam moderniseeriti koostöös Tallinna Tehnikaülikooliga.

    KT6-tüüpi tramme võeti kasutusele:
       – 2001 aastal  2 tk
       – 2004 aastal 10 tk
    Mahutavus 246 inimest (8 in./m²), sellest istekohti 55
    Telgede arv 6
    Veomootorid TE022 4 tk à 40 kW
    Tühimass 27100 kg
    Registrimass 43900 kg
    Gabariitmõõtmed:

      pikkus
26770 mm (ilma haakeseadmeteta)
      laius
2200 mm
      kõrgus
3770 mm (ilma vooluvõtturita)

 

Technical trams


Eritramm T-18, harjamistramm

Eritramm_T-18_harjamistramm_5514

    Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1951 / 1967
    Baasvagun: koostöös tehasega „Ilmarine“ 1951. a trammidepoos
     ehitatud reisitramm; 1967. a trammidepoos ümber ehitatud eritrammiks

Eritramm T-4, harjamis-lihvimistramm

veerem_eritramm_T-4_harjamis-lihvimistramm_5517

veerem_eritramm_T-4_harjamis-lihvimistramm_5481

 

    Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1951 / 1997
    Baasvagun: koostöös tehasega „Ilmarine“ 1951. a trammidepoos
     ehitatud reisitramm; 1997. a trammidepoos ümber ehitatud eritrammiks

Eritramm T-11, 1936. a trammi mudel

veerem_tramm_T-11_1936a_reisitrammi_mudel_5397

veerem_tramm_T-11_1936a_reisitrammi_mudel_5465

 

    Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1953 / 1988
    1953. a reisitramm, 1988. aastal ümber ehitatud 1936. a kujundusse.

Eritramm T-7, manöövertramm

 

    Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1963
    Ehitatud trammidepoos 1963 a.
 

Eritramm T-8, harjamis-lihvimistramm

Eritramm_T-8_harjamis-lihvimistramm

    Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1965
    Ehitatud trammidepoos 1965 a.

Eritramm T-31, kohviktramm

veerem_kohviktramm_Pauliine_5505

    Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1965 / 1993
    Baasvagun: tolleaegse Saksa DV Gotha tehastes 1965. a ehitatud  
     reisijateveo liigendtramm G4; ümber ehitatud trammidepoos 1993. a.

Trammihaagis T-30, hobutramm

veerem_trammihaagis_T-30_hobutramm_5460

    Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1988
    Ehitatud trammidepoos 1988. a.

Trammihaagis T-23, kaablivanker

 

    Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1974
    Ehitatud trammidepoos 1974. a.

Eritramm T-24, kontaktvõrgu remonditramm

veerem_kontaktvorgu_remonditramm_T-24_5473

veerem_kontaktvorgu remonditramm_T-24_5509

 

 

    Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1957 / 1978
    Baasvagun: tolleaegse Saksa DV Gotha tehastes 1957. a ehitatud           
      reisijateveo tramm T57; ümber ehitatud trammidepoos 1978. a.

Eritramm T-27, õppetramm

Eritramm_T-27_oppetramm_5518

    Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1981 / 1983
    Tatra tehastes 1981. a ehitatud reisijateveo liigendtramm KT4; kohandatud
      õppetrammiks 1983. a.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

See postitus on ka Eesti keeles

Up